Annabel

Meestal gaat het zo:

“Oh, schoon stofke”
enter nieuw rokje in de kleerkast;
enter zoektocht naar een bijpassend T-shirt;
grmbl, baal, miserie, …. mission impossible!

Na bijna drie jaar States heb ik mijn draai tussen al het roze en glitter en de flut tricot nog steeds niet echt gevonden.

Dus deze keer ging het anders. Toen ik al surfend hier een paar leuke T-shirts spotte, werd er niet geaarzeld. Bijpassende broek of rok, dat losten we later wel op.

Het T-shirt werd een paar weken gecombineerd op een eenvoudig jeansshortje, tot ik het tussen de was zag blinken naast mijn eigen Petit Pan rok.

Annabel door Miestaflet

En zo rolde er een paar dagen later een Annabel rokje van het naaimachine. Met twee plooitjes vooraan en eentje achteraan. Een streepje paspel hier en daar en heerlijk diepe zakken om schatten te verzamelen.

Annabel door Miestaflet

 

Annabel

Blij dat ik wijselijk besloot om maatje 6 te maken voor de smalle bijna 8-jarige dochter. Ze heeft zelfs nog ruimte om te groeien.

Annabel door Miestaflet

 

Patroon: Annabel uit Zelfgemaakte Kleertjes 2 

Stof: Coquelicot vert, Petit Pan

4 thoughts on “Annabel

  1. boomie

    Prachtig rokje! Die petit-pannekes doen het toch altijd!
    Ik koop -na een tip van een vriendin- altijd eerst een t-shirt of cardigan, en kies pas daarna een stofje uit mijn voorraad…

    Reply

Leave a Reply

