Secret Santa – the sequel

Felle kleuren en fan van alles wat zij maakt, dat waren de wensen die ik in mijn mailbox kreeg.

Tijdens de Thanksgiving-sale scoorde ik hier een paar mooie Liberty-Lifestyle stofjes.

en uiteindelijk belandde dit pakketje in de kerstvalies naar België:

Een tas met patroon uit Stof voor durf het zelvers, inclusief gsm-zakje,

Secret Santa1

en een extra ritszakje opzij,

met ritsje

Ik maakte nog een klein ritszakje in hetzelfde stofje.

het pakket

En vulde het pakketje aan met een doosje retro-speldjes en een klein gouden boekje.

Kleuren, zon, zee, strand. Ik werd er alleszins vrolijk van🙂

En zij gelukkig ook!

En ik? Zelf werd ik verwend met een heerlijk pakket van Miss Folies. Het lukte me net om de spanning er nog een dag en half extra in te houden, maar daarna moest het mooie cadeaupapier er aan. Foto’s zijn voor later, daarvoor is het hier veel te donker. Maar ik ben verwend, amai!

gekregen

5 thoughts on “Secret Santa – the sequel

Leave a Reply

