Over die kleine wereld

Er rolde nog een blousje van de naaimachine. Eentje met iets minder pof en verlengd voor de oudste dochter.

Eentje met een print die net niet doorloopt, volgende keer beter.

Afgewerkt met biais in de kraag, maar nog niet helemaal zoals ik het wil.

De dochter ging helemaal mee in rood en blauw.

Niet veel later ging ik bij haar op bezoek en zag toevallig datzelfde stofje blinken. Voor een hemdje voor O. Great minds think alike, zoiets?

En als ik morgenavond aan mijn livingtafel in The Woodlands terug het gezelschap krijg van 4 toffe Vlaamse/Nederlandse madammen en hun naaimachines…. dan denk ik: dju toch, de wereld is toch klein.

4 thoughts on “Over die kleine wereld

  1. mevrouwfroeliesjes

    Je moet mij morgen maar eens tonen hoe ik dat moet doen die print laten doorlopen. Bij mij klopt het nooit.

    Reply
  2. Pingback: Jeehaaaw | Miestaflet

Leave a Reply

