Get Together

Die twee oudsten van mij… die meten en vergelijken zich voortdurend met elkaar. Wat de één krijgt, wil de ander persé ook. Knettergek, word ik er soms van.

En zo kwam de middelste dochter ook zagen voor een zwierkleed met strik.


Helena is een stuk steviger dan Flore. Meestal vertrek ik van hetzelfde maatje en kort ik het rokdeel in. Dat een horizontale frons als rokdeel, haar heerlijke kleuterbuik niet zou verbergen, had ik vroeger kunnen bedenken. Dat nog eens accentueren met een ceintuur met strik, zag ik niet goed komen.

En zo werd de strik asymetrisch vastgenaaid.

Patroon: Burda 9545
Stof: Get Together – Flock of birds By David Walker Studios voor Free Spirit Fabrics


hiervandaan

12 thoughts on “Get Together

  1. Joke

    Prachtig is het,… Ik ga me dat patroontje ook eens aanschaffen, want daar zou er hier ook eentje dolblij mee zijn.
    En wat heb jij toch mooie dochters!!!

    Reply
  2. Pingback: Het vogeltjeskleed | Miestaflet

Leave a Reply

