“Echapper”

Ik wil een sjakos, mama. Een roooooze sjakos. Zoals die van jou, géén kleine-kindjes-tas!

Dochter vraagt, wij draaien.

De testversie van de Phoebebag in appeltjesstof, die hield ik lekker voor mezelf.

De tas wordt overal mee naar toegesleurd… ook naar de balletles.

En hoe meer ik kijk, hoe meer ik mezelf zie. En terwijl ik de (bijna)-baby(-af)zus in toom hou in de gang, hou ik mijn voeten en benen amper in bedwang. Mezelf terugflitsen en nog eens ongegeneerd van mini-ballerina doen … oh, wat moet dat zalig zijn!

2 thoughts on ““Echapper”

  1. tweelingmama

    Goed idde om die als ballettas te gebruiken. Als babyzus slaapt, dan kan jij toch dansen? Ik doe dat ook:-)

    Reply

Leave a Reply

