In mei leggen alle vogeltjes een ei

Toen ik deze prent zag, was ik onmiddellijk verkocht. Mijn drie dochters, mijn drie kiekskes. Eigenlijk bedoeld als ‘paasthema’ maar de vertraging bleek ook best toepasselijk.

Omdat die 1300 km de praktische gang van zaken niet vergemakkelijkt, trokken we met ons idee naar Gek Op Spruitjes en zij werkte het concept verder uit.

Omdat we niet zo aan suikerbonen zijn, werden het snoepjes.

En voor de hele kleintjes kroop ik zelf achter mijn naaimachine.

En van dat derde kiekske is het genieten en genieten en genieten …

20 thoughts on “In mei leggen alle vogeltjes een ei

  1. misslizz

    waw, zo origineel! sober en heel mooi, ook prachtige bij elkaar passende kleurtjes met dito motieven. dikke proficiat! geniet ervan…

    Reply
  2. Pingback: een cadeautje « zusjesenzo

  3. Liselore

    Heel mooi die kiekskes🙂 Ik hou daar van, dat de doopsuikers bij de geboortekaartjes passen. Deze keer is dat bij ons niet zo en kan mij daar echt wel in ergeren!
    En hoeveel van die stoffen kuikentjes heb je gemaakt?

    Reply

Leave a Reply

