Exit winterslaap

Nee, met het excuus winterslaap kom ik er niet meer van af.

Door een gecrashte computer, lastige internetverbinding, twee energieke kleuters en nieuw leven in de buik, is het hier schandalig verwaarsloosd.

Maar we leven nog… meer zelfs, het ‘bolt’ hier van het leven.
Oordeelt u zelf:

Het tricotkleedje is zijn elegante periode al eventjes voorbij, maar ik toon het u toch. Al was het maar om te zeggen dat ik dan toch eindelijk eens iets voor mezelf kreeg gefabriceerd. Een tweede versie houden we voor na de bevalling, want ook al maakte ik het 1 maatje kleiner, iets zegt me dat het na de bevalling nog een maatje kleiner mag.

Met dank trouwens aan Meisjesmama, voor de hulplijn en het patroon. Daar moogt ge trouwens volop supporteren dat dat boeleke zich snel laat zien.

Hier houden we de benen stevig dicht en de buik hoog. Nog minstens twee weekjes geduld, want dan willen we het kind nog twee landsgrenzen verder krijgen, net zoals toen .

Dat moet deze keer ook lukken, toch ?

12 thoughts on “Exit winterslaap

  1. meisjesmama

    Weet je, als ik zo naar jouw buik kijk dan vertedert mij dat se! Bizar he, want ik wil nu niets liever dan mijn eigen buikbewoner leren kennen. Drrrrringend!!! Oh wat ga ik dat tonneke missen🙂

    Reply
  2. joanna

    oef, ik dacht al dat er iets was. Die laatste weken vond ik altijd de leukste,genieten van de buik en een spannend gevoel🙂

    Reply
  3. warbolmama

    het kleedje is dan toch van pas gekomen.. veel leuke, aangename en spannende tijden toegewenst tijdens de bevalling!

    Reply
  4. Nicole

    Was al vaak komen zien naar teken van leven en extra leven🙂
    Spannend afwachten dus🙂
    Succes met je bevalling !

    Reply
  5. judithG

    Spannend seg! Veel succes in ieder geval! Zit je al in België?
    Ik kijk in ieder geval mee uit naar de komst van je volgende pruts!
    Moest die er nog niet zijn! Geniet van je mooie buikje!

    Reply

Leave a Reply

