In de boter…

… ben ik gevallen. En hoe!

Na een helse winterse rit van 14u,  kon ik me deze nacht om halftwee toch echt niet inhouden om dat Secret Santa pakje open te maken.

En wat voor een pakje. Mijn mond viel open van verbazing:


Ik keek naar twee heerlijk zomerse rokjes voor de meisjes, een o zo lief mutsje en krabwantjes voor buikbaby, zalige stofjes waar het kleur van af spat, lintjes en de allerliefste knoopjes.

De sneeuwmiserie werd ter plekke vergeten en met een brede smile op mijn gezicht, vleide ik me in mijn bed naar dromenland.

Very Vixi, je bent een schat !!!

14 thoughts on “In de boter…

  1. Nicole

    Al lang dat er hier niets meer gepost is.

    Je laat het ons toch weten wanneer spook nummer drie geboren is🙂

    Reply

Leave a Reply

