El camino

Met de komst van de lente, komen de stappers met de rugzak. Ik had het niet direct door toen we hier kwamen wonen, maar de weg passeert vlak aan ons huis.

 

Ik bewonder ze, mensen die even alles kunnen loslaten en gewoon op stap gaan naar Compostela.

Ook voor haar zet ik mijn petje af. Het moet heerlijk zijn om zo op tocht te zijn. Hier is ze niet gepasseerd, want ze koos de meer inlandse route.

Ooit is het aan mij. Wie weet, als ik heimwee heb naar mijn tijden in Spanje, dan ga ik loslaten en tergelijkertijd thuiskomen, da’s zeker!

3 thoughts on “El camino

Leave a Reply

