Storm op komst

Mijn twee buurvrouwen waren samen zwanger en voor dezelfde periode uitgerekend.

“Mario” werd twee weken te vroeg geboren maar “Ekaitz” zit nog steeds koppig op zijn plaats.

Oh jawel, hier is het dus de normaalste zaak om geslacht en naam op voorhand te verklappen.  Geen wonder dat ze me voor gek verklaarden toen ik bij mijn zwangerschap koppig niks wou zeggen.

Maar zo hield niets me tegen om al aan de kraamcadeautjes te beginnen.

Ekaitz (eekajts) is Baskisch voor ‘Storm’. Mario zijn papa is zot van auto’s…

De strijkvelours kocht ik in België op de Vitrine bij Vermiljoen. Heerlijk marktje trouwens met een zalig sfeertje. Chapeau aan de organisatoren en deelnemers- zoiets missen ze hier in Spanje!

8 thoughts on “Storm op komst

  1. meisjesmama

    ja amai! Zo’n fijn knipwerk seg! Ik vind dat er wel eens iemand een tutorial mag schrijven over hoe je afbeeldingen overneemt op flockfolie en ze dan zo properkes uitgeknipt krijgt. Bij mij is dat altijd ‘plantrekkerij’

    Reply
  2. wijplukkendedag

    Mooi ! En, aha, mijn vraag is al (gedeeltelijk)beantwoord zie ik. Ik vroeg me dus af of je dat zo uitgeknipt heb … Euhm, maar hoe knip je dat zo mooi uit, amai denk dat dat bij mij met hoeken en kanten zou zijn … ?

    Reply
  3. miestaflet Post author

    Allright, in een volgend postje zal ik mijn truken van de foor eens uit de doeken doen.

    Maar, ik catalogeer het toch ook onder “plantrekkerij” hoor.

    Reply
  4. Pingback: Babycadeautje « Wij plukken de dag !

  5. Pingback: Beestjes « Miestaflet

  6. Pingback: Storm 2 « Miestaflet

  7. Pingback: Ik flock, jij flockt, wij flocken… | Miestaflet

Leave a Reply

