Kijk!

appeltje en basilicum

Hierbij schuif ik het zig-zaggen als applicatiesteek eventjes op de lange baan: gewoon stikken gaat me beter af (hoewel ik me wel afvraag hoe lang het gaat duren totdat het gaat beginnen vitselen).

Het fleece vestje bestond natuurlijk al, maar had een lelijk label (ooit cadeau gekregen) dat nu vrolijk weggestopt zit achter (alweer) een appeltje :) Het ziet er uiteraard nog steeds heel home-made uit, maar dat deert me niet.

En de basilicum die stond deze morgen naar mij te blinken op het voetpad voor een plaatselijk bloemenwinkeltje!!!! Daar heb ik me dus al meer dan een jaar zot achter gezocht! Mmmm… ik blijf maar snuiven aan die heerlijke verse basilicumgeur!

One thought on “Kijk!

Leave a Reply

